TESAE

Επιλέξτε τη λύση που ταιριάζει στην επιχείρηση σας.

Εταιρείες Καθαρισμού Κοινοχρήστων

Το Pegasus Κοινόχρηστα ERP αποτελεί προϊόν της συνεργασίας μας με τις μεγαλύτερες Εταιρίες Διαχείρισης Κτιρίων. Ο σχεδιασμός αναπτύχθηκε κατόπιν αποτύπωσης των διαδικασιών και των καθημερινών εργασιών που πραγματοποιεί η Επιχείρηση για τα Κτίρια που διαχειρίζεται. Από την Έκδοση Κοινοχρήστων, το Καθαρισμό των πολυκατοικιών, τη Συντήρηση & Επισκευή Ανελκυστήρα/Λέβητα και τη παρακολούθηση των ημερομηνία αναγόμωσης των Πυροσβεστήρων μέχρι τη παρακολούθηση των εξοφλήσεων και τη πραγματοποίηση πληρωμών, όλο το ευρύ φάσμα εργασιών καλύπτεται από το Pegasus Κοινόχρηστα ERP. Επιλέξτε ένα πραγματικό εργαλείο που θα οργανώσει την Επιχείρησή σας σε κάθε επίπεδο.

Σε ποιους απευθύνεται:

Το Pegasus Κοινόχρηστα ERP απευθύνεται σε κάθε μικρή επιχείρηση Έκδοσης Κοινοχρήστων ενώ έχει σχεδιαστεί για να καλύψει τις ιδιαίτερες απαιτήσεις Εταιριών Διαχείρισης Κτιρίων σε όλο το εύρος των καθημερινών λειτουργιών. Συνιστά μία λύση Άρτια & Αξιόπιστη, με χαμηλό κόστος επένδυσης και δυνατότητες περαιτέρω ανάπτυξης αναλόγως της πορείας της Επιχείρησης.

Ανταγωνιστικά Πλεονεκτήματα:

  • Χωρίς Χρεώσεις ανά Θέση Εργασίας – Multi-user Άδεια Χρήσης – Οργανώστε κάθε πτυχή της Επιχείρησης χωρίς επιπλέον κόστος ανά χρήστη
  • Μηδενικές απαιτήσεις h/w -Αξιοποιήστε τον υπάρχον εξοπλισμό σας – Ελάχιστη απαίτηση 2gb Μνήμη σε pc /laptop – Εκτύπωση σε laser εκτυπωτές
  • Ενιαία Πλατφόρμα Λειτουργίας (Καταχώρηση & Διαχείριση Κτιρίων – Καταγραφή Δαπανών – Υπολογισμός Κοινοχρήστων – Έκδοση Συγκεντρωτικής & Ειδοποιητηρίων) με ελάχιστα κλικ
  • Εφαρμογή Νέας Τεχνολογίας – Παραθυρικό περιβάλλον – Ευέλικτη χρήση – Γρήγορη εξοικείωση των Χρηστών από το πρώτο 10λεπτο της εκπαίδευσης
  • Καταχώρηση Κτιρίων-Διαμερισμάτων-Ενοίκων-Ιδιοκτητών χωρίς κανένα περιορισμό
  • Δυνατότητα ορισμού των κατηγοριών των δαπανών που θέλετε με ταυτόχρονο παραμετρικό ορισμό του υπολογισμού τους (Μοντέλα Υπολογισμού)
  • Οικονομική Διαχείριση με παρακολούθηση Εισπράξεων/Οφειλών και Δυνατότητα Ανάθεσης σε Εισπράκτορα & Τήρηση Υπολοίπων μέχρι τελικής Εξόφλησης
  • Δυνατότητα προσθήκης Module για περαιτέρω ανάπτυξη της εφαρμογής π.χ. Serial Numbers για τους Πυροσβεστήρες, Γενική Λογιστική για τη διαχείριση των Βιβλίων σας μέσα στην Επιχείρηση κτλ
  • Εμπορική Διαχείριση μέσα από το Pegasus ERP για τη λογιστική εποπτεία και την οικονομική Εικόνα της Επιχείρησής (Διαχείριση Προμηθευτών/Αγορών -Πελάτες/Πωλήσεις – Αποθήκη – Δαπάνες Επιχείρησης – Προγραμματισμός Εισπράξεων Πληρωμών – Στατιστικά / Αναφορές κτλ)
  • Module CRM για τη διαχείριση Δραστηριοτήτων Χρήστη (Υπενθύμιση είσπραξης, Τιμολόγηση, Προγραμματισμός ραντεβού)-Ενημέρωση Διαχειριστών για νέα ραντεβού, μετρήσεις, προσφορές με sms/email
  • On-line αναβαθμίσεις (Updates) ώστε να είναι συνεχώς ενημερωμένη και εναρμονισμένη με τις φορολογικές ή λειτουργικές απαιτήσεις της σύγχρονης πραγματικότητας
  • Εξαιρετική διεπαφή με Excel για Import/Export αρχείων όπως εισαγωγή δεδομένων από λοιπές εφαρμογές ή εισαγωγή αρχείων τιμοκαταλόγων των προμηθευτών/εξαγωγή εκτυπώσεων όπως οι οικονομικές καρτέλες – Σύνδεση με pdf printer για τη δημιουργία Ηλεκτρονικού Παραστατικού (e-Invoice)
  • Αυτόματη ενημέρωση Καρτέλας Πελάτη/Προμηθευτή από το Α.Φ.Μ. σε απευθείας σύνδεση με τη Γ.Γ.Π.Σ – Δημιουργία αρχείου για την Υποβολή Φορολογικών Στοιχείων (Μ.Υ.Φ.) – Δυνατότητα γέφυρας με τα πιο γνωστά λογιστικά προγράμματα της αγοράς.

Εμπορικές Επιχειρήσεις

Η ορθή διαχείριση των Επιχειρησιακών Πόρων αποτελεί το κλειδί για τη συνεχή Ανάπτυξη και Κερδοφορία της σύγχρονης Επιχείρησης. Το λογισμικό Pegasus σχεδιάστηκε και αναπτύχθηκε με βάση υψηλού επιπέδου τεχνικές προδιαγραφές, αξιοποιώντας στο μέγιστο βαθμό τα εργαλεία που προσφέρει η τεχνολογία ώστε να καλύψει κάθε ανάγκη και διαδικασία που έχει ένας επιχειρηματικός οργανισμός.
Η επιλογή μίας εφαρμογής Pegasus ως Business software είναι μία επένδυση συγκριτικά χαμηλού κόστος με λοιπές λύσεις (value for money). Συνιστά την ιδανική εφαρμογή για ένα ευρύ φάσμα εταιριών όπως μικρές & πολύ μικρές εμπορικές επιχειρήσεις, μεσαίες και μεγάλες εταιρίες με σύνθετες απαιτήσεις, αλυσίδες καταστημάτων, εταιρίες παροχής υπηρεσιών ή μονάδες παραγωγής / τυποποίησης προϊόντων.

Το λογισμικό Εμπορικής Διαχείρισης Pegasus διακρίνεται για τα συγκριτικά πλεονεκτήματα που παρέχει. Μεταξύ αυτών συγκαταλέγονται:

  • η αυτοματοποίηση των διαδικασιών με αποτέλεσμα την αύξηση της ταχύτητας εκτέλεσης, η έγκαιρη παροχή της πληροφορίας για τη λήψη ορθών αποφάσεων
  • η ευελιξία και η επεκτασιμότητα ώστε με τη προσθήκη Modules να προσαρμοστεί στις ιδιαίτερες ανάγκες της δικής σας επιχείρησης
  • σύγχρονο περιβάλλον λειτουργίας σχεδιασμένο με τη λογική της απλότητας ώστε ο κάθε χρήστης να μπορεί να εκτελέσει όλες τις λειτουργίες άμεσα και αξιόπιστα
  • το προσιτό κόστος κτήσης, τη fast start διαδικασία εγκατάστασης και την άμεση έναρξη αποδοτικής λειτουργίας χωρίς ιδιαίτερες ανάγκες παραμετροποίησης
  • η προσαρμογή του στις σύγχρονες ανάγκες εξωστρέφειας με τη Globality λειτουργία που “απελευθερώνει” την Επιχείρηση στο web
  • η απουσία χρεώσεων ανά θέση εργασίας ώστε τίποτα να μην στέκεται εμπόδιο στην ανάπτυξη της εταιρίας σας

ΖΗΤΗΣΤΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ

Χρειάζεστε τις υπηρεσίες μας? Συμπληρώστε τη φόρμα και θα επικοινωνήσουμε σύντομα μαζί σας.

      ΤΗΛΕΦΩΝΟ

      210 2468188

      EMAIL

      info@goldendata.gr

      ΩΡΕΣ ΓΡΑΦΕΙΟΥ

      9:00am – 6:00pm

      ΤΗΛΕΦΩΝΟ

      210 2468188

      EMAIL

      info@goldendata.gr

      ΩΡΕΣ ΓΡΑΦΕΙΟΥ

      9:00am – 6:00pm