MEGASOFT

Επιλέξτε τη λύση που ταιριάζει στην επιχείρηση σας.

PRISMA Win Εστίαση

ERP μηχανογραφικό πρόγραμμα, εμπορικής και λογιστικής διαχείρισης

Σε ένα χώρο που σημαντικό ρόλο παίζει όχι μόνο η σωστή εξυπηρέτηση του Πελάτη, αλλά και η άμεση κάλυψη των αναγκών και των επιθυμιών του σε συνδυασμό με άριστης ποιότητας υπηρεσίες, η εφαρμογή PRISMA Win® Εστίαση δίνει τη λύση!
Ολοκληρωμένο σύστημα παραγγελιοληψίας πανεύκολο στη χρήση, μπορεί να χρησιμοποιηθεί εύκολα και γρήγορα από οποιονδήποτε υπάλληλο.
Συμβάλλει στην ανάπτυξη του πελατολογίου και ταυτόχρονα στη διατήρηση του υπάρχοντος, ενώ βελτιώνει την ανταγωνιστικότητα της επιχείρησης που θα την επιλέξει.

Συμπεριλαμβάνονται τα Modules:
Διαχείριση Αποθήκης – Συνταγών Ειδών – Αυτόματων Αναλώσεων
Διαχείριση Εναλλακτικών Κωδικών
Διαχείριση Ελάχιστης Κατανάλωσης
Διαχείριση Loyalty Card
Διαχείριση Εκπτώσεων

Χαρακτηριστικά

  • Λειτουργεί τοπικά ή και δικτυακά (offline – online) σε σύνδεση με τον PRISMA Win® Point Of Sale Manager ή και το Back office (όλες τις εφαρμογές PRISMA Win®)
  • Εκτύπωση με χρήση ΑΔΗΜΕ ή ΕΑΦΔΣ ή ταμειακή
  • Βάση δεδομένων MS SQL Express ή Standard Edition

Παραμετρικότητα

  • Xρήση οθόνης αφής
  • Προγραμματισμός εμφάνισης της οθόνης αφής
  • Ρυθμιζόμενα πληκτρολόγια
  • Παραμετροποίηση οθόνης για χρήση από εταιρείες οποιουδήποτε κλάδου εστίασης
  • Πολλαπλοί τρόποι πληρωμής
  • Επιλογή γλώσσας Αγγλικά / Ελληνικά

Λειτουργικότητα

  • Παραγγελιοληψία
  • Προγραμματισμός Παραγγελιών
  • Διαχείριση Τραπεζιών – απεικόνιση τραπεζιών στην οθόνη για πιο εύκολη παραγγελιοληψία
  • Διαχείριση σερβιτόρων ανά βάρδια
  • Διαχείριση κρατήσεων
  • Διαχείριση Delivery με δυνατότητα αναγνώρισης εισερχόμενων κλήσεων κατά την παραγγελιοληψία
  • Διαχείριση Τροποποιητών για μεγαλύτερη προσαρμοστικότητα στην παραγγελιοληψία
  • Ταυτόχρονη έκδοση αποδείξεων λιανικής (απόδειξη σε αναμονή με δυνατότητα έκδοσης επόμενων)
  • Αυτόματη αναζήτηση και καταχώρηση στοιχείων Πελατών/Προμηθευτών από τη Γ.Γ.Π.Σ
  • Ευρετήρια πελατών – Εκτύπωση ετικετών αλληλογραφίας
  • Έλεγχος υπολοίπου αποθήκης
  • Κατάλογοι ειδών
  • Πολιτική εκπτώσεων
  • Ποσοτικές προσφορές (Mix & Match)
  • Διαχείριση πακέτων προσφορών (combo)
  • Ζυγιζόμενα είδη
  • Δημιουργία ετικετών barcode για τα ράφια & τα είδη
  • Έκδοση Τιμολογίου
  • Εκτύπωση απόδειξης στο τέλος ή με κάθε πώληση
  • Γρήγορο κλείσιμο Απόδειξης
  • Παρακολούθηση ακυρωμένων συναλλαγών
  • Τιμοκατάλογοι ανά τομέα (αίθουσα, take away, delivery) και ανά αίθουσα, τραπέζι ή πελάτη
  • Αποστολή συγκεντρωτικών καταστάσεων Μ.Υ.Φ
  • Δυνατότητα αυτόματης αποστολής μέσω e-mail στον υπεύθυνο, πλήθος αναφορών όπως π.χ. το κλείσιμο ημέρας Ζ, η κατάσταση εισπράξεων ανά σερβιτόρο, οι πωλήσεις ανά ημέρα και ώρα κ.ά., έτσι ώστε να έχει κάθε στιγμή την πληροφορία που χρειάζεται

Άλλες Λειτουργίες

  • Ταμειακή κατάσταση ανά βάρδια
  • Παρακολούθηση ταμείου
  • Ευρετήριο – επισκόπηση συναλλαγών
  • Ομαδική Αποστολή SMS
  • Πλήθος στατιστικών αναφορών και εκτυπώσεων όπως για παράδειγμα: Πωλήσεις Ανά Ημέρα και Ώρα όπου μπορείτε να δείτε πώς κατανέμεται ο όγκος των πωλήσεων και ανάλογα να διαχειριστείτε το προσωπικό σας, Κινήσεις ανά είδος όπου μπορείτε να δείτε πώς κινούνται τα πιάτα που θα επιλέξετε ώστε να έχετε σαφή εικόνα για τις προτιμήσεις των πελατών σας και αντίστοιχα να φροντίζετε για τη διαθεσιμότητα των προϊόντων σας, Αναφορά κατά κατηγορία Φ.Π.Α., Κατάσταση εισπράξεων ανά σερβιτόρο κ.α.

PRISMA Win® Call Server: Η εφαρμογή δίνει τη δυνατότητα σύνδεσης του modem ή του τηλεφωνικού κέντρου σε έναν Η/Υ, στον οποίο δεν είναι απαραίτητη η εγκατάσταση της εφαρμογής POS. Στην περίπτωση, λοιπόν, που υπάρχει ένας διαθέσιμος Η/Υ στο χώρο μπορεί να οριστεί ως διαχειριστής εισερχομένων κλήσεων χωρίς να είναι απαραίτητη επιπλέον άδεια χρήσης POS εφαρμογής και να στέλνει τις εισερχόμενες κλήσεις στα POS για την παραγγελιοληψία, έτσι ώστε να μην επιβαρύνονται τα σημεία πώλησης.

Επιλέξτε και προσθέστε τα παρακάτω Μodule στην εφαρμογή PRISMA Win Εστίαση για να καλύψετε ιδιαίτερες απαιτήσεις:

  • Διαχείριση Real-Time Loyalty Card
  • Kitchen Display System

PRISMA Win Kiosk & Retail

H ευέλικτη και εύχρηστη εφαρμογή για τη μικρή λιανική! Ειδικά σχεδιασμένη για χρήση με οθόνη αφής, προσφέρει γρήγορη εξυπηρέτηση πελατών και έκδοση αποδείξεων με ή χωρίς τη χρήση barcode.
Περιλαμβάνει έτοιμους κωδικούς (με barcodes, περιγραφές, τιμές, κατηγορίες κλπ) για αρκετές αγορές όπως π.χ. περίπτερο, mini market κ.α. για άμεση έναρξη λειτουργίας με την εγκατάστασή της, ενώ προσφέρει τον απόλυτο έλεγχο της Αποθήκης (διαθεσιμότητες, stock, όρια ασφαλείας) και του Ταμείου!

Στην εφαρμογή συμπεριλαμβάνονται τα Modules:

  • Διαχείριση Αποθήκης – Συνταγών ειδών – Αυτόματων Αναλώσεων
  • Διαχείριση Εναλλακτικών Κωδικών
  • Παραμετρικότητα
  • Xρήση οθόνης αφής
  • Προγραμματισμός εμφάνισης της οθόνης αφής
  • Ρυθμιζόμενα πληκτρολόγια
  • Παραμετροποίηση οθόνης για χρήση από εταιρείες οποιουδήποτε κλάδου και δραστηριότητας
  • Πολλαπλοί τρόποι πληρωμής
  • Επιλογή γλώσσας Αγγλικά / Ελληνικά

Λειτουργικότητα

  • Παρακολούθηση Υπολοίπων Αποθήκης (τεμάχια – συσκευασίες)
  • Εκτύπωση πρότασης παραγγελίας επιλεγμένης περιόδου
  • Όριο παραγγελίας
  • Όριο ασφαλείας
  • Παρακολούθηση παραλαβών και διαχείριση απογραφών
  • Ταυτόχρονη έκδοση αποδείξεων λιανικής (απόδειξη σε αναμονή με δυνατότητα έκδοσης επόμενων)
  • Ευρετήρια πελατών – Εκτύπωση ετικετών αλληλογραφίας
  • Καρτέλα Πελάτη με Υπόλοιπο
  • Διαχείριση κάρτας αλλαγής
  • Αυτόματη αναζήτηση και καταχώρηση στοιχείων Πελατών/Προμηθευτών από τη Γ.Γ.Π.Σ
  • Κατάλογοι ειδών
  • Πολιτική εκπτώσεων
  • Ποσοτικές προσφορές (Mix & Match)
  • Ζυγιζόμενα είδη
  • Δημιουργία ετικετών barcode για τα ράφια & τα είδη
  • Έκδοση Τιμολογίου
  • Προαιρετική εκτύπωση απόδειξης στο τέλος ή με κάθε πώληση
  • Γρήγορο κλείσιμο Απόδειξης
  • Παρακολούθηση ακυρωμένων συναλλαγών
  • Αποστολή μηνιαίων συγκεντρωτικών καταστάσεων Μ.Υ.Φ
  • Δυνατότητα αυτόματης αποστολής μέσω e-mail στον υπεύθυνο, πλήθους αναφορών όπως π.χ. το κλείσιμο ημέρας Ζ, οι πωλήσεις ανά ημέρα και ώρα κ.ά., έτσι ώστε να έχει κάθε στιγμή την πληροφορία που χρειάζεται.

Επιπλέον

  • Ταμειακή κατάσταση ανά βάρδια
  • Διαχείριση βαρδιών χειριστών
  • Παρακολούθηση ταμείου
  • Ευρετήριο – επισκόπηση συναλλαγών
  • Ομαδική Αποστολή SMS
  • Πλήθος στατιστικών αναφορών και εκτυπώσεων όπως για παράδειγμα: Πωλήσεις ειδών ανά ομάδα μπορείτε να δείτε πώς κινούνται τα είδη που θα επιλέξετε ώστε να έχετε σαφή εικόνα για τις προτιμήσεις των πελατών σας και αντίστοιχα να φροντίζετε για τη διαθεσιμότητα των προϊόντων σας κ.α.

Επιλέξτε και προσθέστε κάποια ή όλα τα παρακάτω Μodule στην εφαρμογή PRISMA Win® Kiosk & Retail για να καλύψετε ιδιαίτερες απαιτήσεις:

  • Διαχείριση Loyalty Card
  • Διαχείριση Ελάχιστης Κατανάλωσης
  • Διαχείριση Εκπτώσεων
  • Διαχείριση Real-Time Loyalty Card

ΤΗΛΕΦΩΝΟ

210 2468188

EMAIL

info@goldendata.gr

ΩΡΕΣ ΓΡΑΦΕΙΟΥ

9:00am – 6:00pm

ΤΗΛΕΦΩΝΟ

210 2468188

EMAIL

info@goldendata.gr

ΩΡΕΣ ΓΡΑΦΕΙΟΥ

9:00am – 6:00pm